Klacht: Commentators

op 28 juli 2017 over RTL 7 in de categorie Omroepen

Goedenavond,

Vanavond was de kwart finale van de word matchplay darts op tv.
De analytici van de avond waren echt droevig. Ik kijk heel graag darten en met mij zo veel anderen alleen Roland Scholten en Vincent Vd Voort hebben vanavond toch wel hun laatste avond in de studio gezeten hoop ik. Er is vrij zelden iets interessants over het wereldje van het darten te vertellen en zodra Phil Taylor in een interview uithaald naar Michael van gerwen waar ook Vincent Vd voort iets mee te maken heeft zeggen Roland en Vincent : Ik laat me hier niet over uit!! Een gemiste kans en ze laten duidelijk zien dat ze niet analytici waardig zijn. Zet dat René Vd Gijp bijvoorbeeld aan tafel. Die laat zich niet beïnvloeden door meningen van buitenaf. Ongelofelijk slecht dit en voor mij een reden geen RTL 7 meer te kijken maar eerder een livestream via een ander medium dan RTL 7.

Wanneer er eens uit de comfortzone gedacht wordt en andere analytici aan tafel komen dan Vd Voort, Scholten en Stompe. Hoewel ik moet zeggen dat Stompe nog wel zijn mening durft te geven. Denk aan bijvoorbeeld René Vd Gijp. Dit zal echt meer kijkers trekken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 7

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwbolle