Klacht: code niet geldig

op 30 april 2017 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij verzilveren krijg ik de melding dat de pincode ongeldig is ook de “000”code wordt niet aanvaard.
Wat te doen? Telefonisch contact leidt tot keuze menu waar ik wordt verbroken.
Jammer want de beoogde firma wisselt van eigenaar op 1 mei, de vraag is of de nieuwe wel giftforyou cards inneemt. Gaarne oplossing.

Gewenste Oplossing:

Mogelijkheid om alsnog te kunnen verzilveren in de directe omgeving (Alkmaar) of terug storting geld bedrag E 25.00

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

Bericht van GiftFor2

3 maanden geleden - Goedendag, Wat raar dat je naar een keuzemenu werd geleid wij zijn in het weekend niet bereikbaar. Ik zie dat er op 30-04 wel een e-ticket is verstuurd naar jouw e-mailadres. Is het uiteindelijk toch gelukt? Mocht het niet zijn gelukt ontvang ik graag een e-mail op service@giftforyou.nl met jouw 19 cijferige GiftForYou code. Als je verwijst naar dit bericht weet ik waar het over gaat. Groet, GiftForYou

Reactie van de melder van de klacht h.vd.mylldekker

3 maanden geleden - Probleem inmiddels uiteindelijk opgelost. Met vriendelijke groet. h.vd.mylldekker@tele2.nl

Alle klachten die gemeld zijn door h.vd.mylldekker