Klacht: Cadeauvoucher maar geen entree

op 11 juli 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

In maart 2016 2 cadeauvouchers gekregen bij een bezoek aan Elysium i.v.m. het jubileum. Meteen gereserveerd voor 11 juli. Op deze datum daar aangekomen blijkt dat ik verkeerd geboekt heb. Ik heb op de normale manier geboekt in plaats van via de link die op de voucher vermeld staat. Dom van mij. We hadden dus een reservering voor 2 personen (voor het normale bedrag) en 2 vouchers die nog een aantal dagen geldig waren. Maar hier konden ze niets mee bij de kassa. Ze verscholen zich achter het systeem. Via het systeem was het niet mogelijk om de vouchers in te nemen in plaats van het volledige bedrag. Het enige wat we konden doen is het volledige bedrag betalen of anders weer naar huis. Manager er bij geroepen, maar dat was hetzelfde verhaal. Het zat voor die dag al vol voor de vouchers dus we konden alleen het volledige bedrag betalen. In de auto de directie gebeld. Geen oplossing. Overkoepeld orgaan IWR gebeld met deze klacht, ook zij verschuilde zich achter het systeem. Geen enkele oplossing!! Zo ga je anno 2016 niet met klanten om.

Een redelijke vergoeding voor de reiskosten (40 km. enkele reis). Alsnog gratis entree voor 2 personen of gratis eten of iets dergelijks. Doe in ieder geval iets goeds naar je klanten toe. Wees zuinig op je klanten! In maart werd er gestrooid met de gratis vouchers. In juli wordt er ontzettend moeilijk gedaan. Onbegrijpelijk.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mldenbesten@online.nl
x