Klacht: Business model van missende items

Paxsmo op 06 juli 2020 over Deliveroo in de categorie Maaltijdbezorging

Wij hebben voor de 2e keer een bestelling geplaatst bij Deliveroo, bij hetzelfde restaurant. Helaas miste er een item, kan gebeuren natuurlijk, maar het gaat er dan om hoe het opgelost wordt, dit direct gemeld bij Deliveroo. Dezelfde avond kregen we een bericht van Deliveroo dat ze het betaalde bedrag als tegoed op mijn account plaatsen en dat het 3 maanden geldig is. Volgens mij is dat wettelijk niet eens mogelijk, want als je geld hebt uitgegeven moet het altijd geldig blijven. Los daarvan, vind ik het een slechte zaak dat Deliveroo ervan profiteert op het moment dat er bij klanten items missen, want om mijn geld ’terug te krijgen’ moet ik opnieuw een bestelling plaatsen bij ze. Bij Thuisbezorgd krijg je niet alleen direct je geld terug, maar ook nog eens een tegoed op je account voor de problemen, dat is pas service. Nou is dat niet direct nodig, maar ik wil wel gewoon mijn geld terug en niet als tegoed.

Op het mailtje over mijn tegoed heb ik direct gereageerd en daar krijg ik vervolgens geen antwoord op. Ik wacht al bijna 2 weken op reactie.

Als ik mijn geld terug krijg (op mijn bankrekening en niet als tegoed).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deliveroo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deliveroo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paxsmo