Klacht: Broodjes koud

op 10 juli 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Wij gingen vanmiddag voor het eerst een keer eten bij Subway restaurant op Zuidplein in Rotterdam. Mijn man had de American steak beef burger en ik had de Chicken Teriyaki van 60 cm. Ook hadden we allebei een drankje erbij. We moesten erg lang wachten op de bestelling. Meneer en mevrouw die ons hielpen waren erg onvriendelijk en kwamen erg geïntimideerd over. We moesten snel beslissen. Leek het wel. Eindelijk na een tijde gewacht en besteld te hebben was onze bestelling klaar. We zijn naar de auto gelopen omdat de broodjes erg lang duurden. Dachten wij dat we eindelijk konden genieten. De kaas was niet gesmolten de kip was niet te eten en nog koud. En de beef van mjjnan zijn burger was erg droog en ook net zo koud als de mijne. We hebben van elkaars broodje geproefd om te proeven of deze wel lekker was. We hebben allebei last van onze darmen dus dit kon geen toeval zijn.

We hebben in totaal € 17,98 betaald. Best een hoop geld voor 2 broodjes. We zouden graag ons geld van de broodjes terug willen hebben. De drankjes die daarbij zaten daar was niks mis mee, maar dat kon ook niet anders. We hebben een slechte indruk gekregen van Subway. Terwijl het op tv zo lekker uitziet. De Beef van mijn man werd opgewarmd in een magnetron. Dat vonden wij al geen smakelijk gezicht. De kip van mijn broodje lag er al een tijdje zo te zien want het zag er heel onsmakelijk uit. We hebben de broodjes na een paar happen weggegooid omdat het gewoon niet smaakte.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal_92Q