Klacht: Brief credit saldo American Express

op 11 juli 2016 over American Express in de categorie Creditcards

Op 5 juli jl. ontving ik een brief van American Express Klantenservice met de mededeling dat men getracht had de afgelopen periode contact met mij op te nemen in verband met het creditsaldo van 653,48 op mijn geannuleerde creditcard en het verzoek contact op te nemen ter verificatie van mijn bankrekeningnummer zodat dit bedrag kon worden overgeboekt op mijn bankrekeningnummer. Aangezien ik verschillende betalingen via mijn creditcard heb gedaan en ik ook nog geld van oa mijn oude werkgever (via wie ik deze kaart had en waar ik op een niet prettige manier ben weggegaan) te vorderen had, klopte het inderdaad dat er nog geld op deze rekening zou komen en dat terug gestort moest worden. Ik heb destijds overlegd met American Express en gevraagd of dit dan geen probleem was als mijn kaart was geannuleerd. De medewerkster zij dat dat inderdaad geen probleem is en dat zodra er geld op deze rekening wordt gestort ik hierover bericht zou krijgen. Dat is gebeurd middels de brief van 5 juli jl. Ik heb gebeld met American Express voor de verificatie, maar de medewerker die ik aan de telefoon had zei mij dat ik slechts 19 Euro op de rekening heb staan. Hij kon ook het bedrag van 653,48 niet thuis brengen. Hoe is het mogelijk dat ik weet dat er geld op die rekening hoort te staan waar ik recht op heb en dat ze dit in hun systeem niet kunnen terughalen? Er is gewoon een bedrag van 653,48 ineens niet meer te traceren terwijl ik weet dat het er hoort te zijn en ik daar bovendien een brief over heb ontvangen. Ik word nu afgescheept met: heel vervelend voor u, maar we hebben het niet. Dat kan toch niet waar zijn??? Uiteraard laat ik het er niet bij zitten, maar ik vind het wel meer dan schandalig dat ik achter mijn geld aan moet en daar zelfs een brief van hen over heb ontvangen met refentienummer en alles, en ze nu doen alsof ze van niets weten. Wat een slechte club!

Wanneer ik mijn geld netjes op mijn rekening teruggestort heb gekregen met een excuus van American Express.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Sophia