Klacht: Bouwmaterialenkopen.com bouwmaterialen outlet

op 04 mei 2013 over bouwmaterialen outlet in de categorie klachtmelden

Meest uitlokkend en addertje onder het gras is gevonden hoor….
Er word over een 100% laagste prijsgarantie gesproken maar die is er niet , wel wordt er gezegd om bij andere bedrijven te zoeken omdat ze niet alles kunnen bij houden ? 100% is bij dit bedrijf dus o% . Het lijkt mij zo dat als hun 100% de goedkoopste zijn , dat ik niet meer verder hoeft te zoeken toch !?
Verder is er een chat aanwezig die niet behulpzaam zijn, ik word steeds gewezen naar hun mail en hun voorwaarden . Na een vraag te hebben gesteld word er traag of niet gereageerd !!??
Dit bedrijf vindt ik zelf niet 100% ( zachtjes uitgedrukt ) en krijg van mij dan ook de laagste rating na een laatste gesprek te hebben met koen de telefoniste van bouwmaterialen outlet.
Het gesprek over de chat is gegaan met dhr.*.

Niks kopen , mijn ervaring

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bouwmaterialen outlet

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar bouwmaterialen outlet over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door bouwmaterialen outlet in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat bouwmaterialen outlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

bouwmaterialen outlet

Heeft op 16 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Zoals we destijds ook zo duidelijk en transparant mogelijk hebben proberen aan te geven geldt de onze laagste prijsgarantie maar voor een beperkt aantal producten dit wordt ook heel nadrukkelijk vermeld in de voorwaarden.

Natuurlijk is het mogelijk dat een product elders goedkoper wordt aangeboden en wanneer dit ook daadwerkelijk blijkt te zijn zullen we hierop 5% extra korting geven.

We betreuren het ten zeerste dat u niet geheel tevreden bent geweest over onze klantenservice echter hebben we u naar onze mening zo goed mogelijk proberen te helpen.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst nog van dienst zijn!

Team BouwmaterialenKopen.com

Alle klachten die gemeld zijn door metselaar1001