Klacht: boos

op 26 april 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

ik ben kwaad op bjz Maastricht omdat ze me nu al 5 maanden voor de gek zijn aan het houden ik heb aangiften gedaan tegen me ex ivm huiselijk geweld ik heb daardoor 7 weken op een vakantie park gezeten ivm veiligheid nu heb ik soms 2 maanden een woning maar mij n spullen staan nog steeds in mijn oude woning toen ik terug naar mijn oude woning wou gaan werd er gedreig dat ze dan per direct de kids zouden afpakken nu moet mijn oude woning leeg gehaald worden is de voogd ziek overspannen thuis ja hallo hoe kryg ik dan mijn spullen zit nu 2 maanden oin mijn woning met bijna geen spullen de kids die al 5 maanden thuis zitten en niet m’nnaar school gaan nu willen ze dat ik de woning woning wel leeg ga halen ja toen wou ik naar huis toen noch het niet en nu ook niet of wat ie ik dat verkeerd ik heb 3 kids Hoe wil ik dat doen

als ik mijn spullen heb en niet voor de dubbelen kosten hoef op te komen wand nu komt alles op mij neer terwijl ik niet fout zit

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hilda van kempen