Klacht: Boodschap gedeeltelijk getypt; lettertype niet aangeboden

op 17 mei 2017 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Op 3 mei heb ik een Trouwdag- kaart naar zwager en schoonzus gestuurd .
Op 6 mei hebben ze het ontvangen,maar de tekst was maar gedeeltelijk overgenomem.
Tijdens het beschrijven vd binnenkant vd kaart,leek het dat ik plek tekort kwam,maar het balkje met de lettertypes verscheen niet; erop vertrouwend dat het goed zou komem heb ik het “verstuurd”.
De kaart is bezorgd, echter zonder afzender en de tekst was niet compleet en onze namen onder aan de kaart was er ook niet vermeld. Dus geen reactie vd fam gekregen. Vindt dit wél vervelend.

Dit is me niet eerder overkomen, maar vind het nu - vanwege een belangrijk moment - wél knullig.
Hoop van jullie wel wat te horen.
Barbara Metz

Reactie van de melder van de klacht bibi soerabaja

3 maanden geleden - Hetzelfde als bovenstaand vermeld. Heb nu weer een nieuwe kaart gestuurd ,maar de balk met de keuzes voor lettertypes verscheen wèèr niet!! Vervelend

Bericht van Hallmark

3 maanden geleden - Beste Bibi, Wat vervelend om dit te lezen. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om de klacht verder op te lossen. Mocht er toch nog wat mis zijn, wil ik je vriendelijk verzoeken dit ons te melden. Dit kan telefonisch via 010 - 4596515 of via ons contact formulier op https://www.hallmark.nl/klantenservice/stel-je-vraag/. Met hartelijke groet, Hallmark Nederland

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bibi soerabaja