Klacht: bondscoach

op 08 september 2015 over KNVB in de categorie Stichtingen en verenigingen

Het is onvoorstelbaar hoe bestuursvoorzitter en directeur betaald voetbal KNVB dhr. B. van Oostveen zichzelf en ons Nederlanders voor gek zet. Door foutieve keuzes na vertrek van de enige echte bondscoach Van Gaal is ons voetbal er niet beter op geworden. Ronald Koeman zou zeker van dit chaotische allegaartje één team hebben gemaakt en gezorgd voor resultaten. Dat heeft hij in verleden meerdere malen bewezen. Echter, Blind en Van Basten hebben als trainer bij geen enkele club resultaten behaald en dienen dus absoluut niet aan het roer te staan. Het EK kunnen we wel vergeten, maar voor het WK dient de KNVB een echte trainer aan te stellen. En leidinggevende Van Oostveen kan beter in de politiek gaan; van voetbal heeft hij absoluut geen verstand. Dit is een manager onwaardig. Succes in de toekomst….

Indien Van Oostveen, Blind en Van Basten het boetekleed aantrekken en plaatsmaken voor echte kwaliteit, waarover Nederland echt wel beschikt.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNVB

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FAHJ Geurts