Klacht: Bon verzilvering

op 11 september 2018 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste, mijn bon verloopt op 20 november, voor rallyrijdendriften. Viade site gaf ik 3 datums aan, waarvan ze me nooit op de hoogte brachten van een reservatie per mail en dit op 258?, ik trachtte deze meerdere malen telefonisch te bereiken, en er neemt niemand op. Per mail dan maar in begin september gestuurd dat ik volledig niet op de hoogte ben gebracht van een mailatie van eventstore!
Dus ik stuurde mail terug om een nieuwe datum voor te stellen, bon is verzilverd! Ik vraag enkel dat ze mij de bewijsmail doormailen vanuit hun computersysteem, deze krijgen we dus niet, omdat er waarschijnlijk nooit een bevestigingsmail is verstuurd. hier laten WIJ het niet bij!!!
Geld incasseren maar geen bevestiging gekregen, dit is wel snel geld verdienen!.!

Een nieuwe datum voorstellen door eventstore met bevestigingsmail deze keer! Of GELD terug storten!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tessvangoethem