Klacht: Boeteclausule en mislopenoverdrachtsbelasting en meer

op 03 augustus 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Ik ben in mei 2015 begonnen met de aanvraag alles netjes aangeleverd en alles was in orde en hypotheek zou snel verleend worden door vertraging bij de renovatie is dit later geworden maar toen toch een afwijzing medio augustus en naar de volgende verstrekker deze gaf eerst een akkoord maar toen voor onduidelijke reden een afwijzing maar toen naar de volgende en dez gaf een akkoord binnen 14 dag het was toen inmiddels september 2016.toen ik bij de overdracht hun kosten weigerde te betalen werd men zeer agressief naar mij toe poging gedaan om de overdracht tegen te houden en daarna dreigen met deurwaarder etc

Toegemoetkoming in de kosten van oa eisboete clausel en mislopen korting overdrachtsbelasting en zo zijn er meer kosten gemaakt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

11 maanden geleden - Goedemiddag mr/mvr Postma, Jouw klachtuiting hebben wij doorgestuurd naar de afdeling Consumentengeschillen binnen onze organisatie. Er zal binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen worden. Hartelijke groeten, Niki Nuis Online Marketeer De Hypotheker

Bericht van De Hypotheker

11 maanden geleden - Mijn collega zal vandaag contact met je zoeken. Met vriendelijke groet, Niki Nuis

11 maanden geleden - Geen telefoon gehad vandaag

Reactie van de melder van de klacht W k Postma

11 maanden geleden - Eem mail ontvangen dat is kracht van de Hypotheker alles via de mail geen persoonlijk kontakt

Reactie van de melder van de klacht W k Postma

11 maanden geleden - Klacht niet ontvankelijk .er worden allerlei smoezen bedacht en onwaarheden verteld zodat men niet over de brug hoeft te komen .de slogan moet aangepast worden .jazeker geen Hypotheker

Reactie van de melder van de klacht W k Postma

11 maanden geleden - Geen reactie op het feit dat men alles uit de kast heeft getrokken om de overdracht bij de notaris wou tegenhouden wat bijzonder is er staat nl nergens dat je bij de overdracht moet betalen kan ook naderhand nieteens excuus hiervoor dit is tekend voor de Hypotheker met name r de vos kantoor Oudedijk rotterdam

Reactie van de melder van de klacht W k Postma

10 maanden geleden - Men geeft als antwoord dien de klacht maar in bij kifid.nou daar heb ik ook weinig vertrouwen in want dat is ook een pot nat dekken elkaar en het is ook een beetje ons kent ons .als consument ben je gewoon aan de goden overgeleverd als het goed gaat is iedereen tevreden maar owee als het moeilijk wordt en de consument komt met tegengas dan geven ze niet thuis

Reactie van de melder van de klacht W k Postma

10 maanden geleden - Rest alleen nog een civiele procedure opstarten tegen dhr de vos van kantoor Oudedijk en deze persoonlijk aansprakelijk te stellen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 19 juni 2017 om 10:01 geantwoord

Ik ben oude klachten aan het doornemen, deze klacht stond nog open op dit platform, maar het dossier is bij de afdeling Consumentengeschillen al afgesloten. De klacht is ongegrond gebleken, dit is ook gecommuniceerd naar de klant door de betreffende franchisenemer. Om deze reden zou ik de klacht graag willen sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door W k Postma