Klacht: Boete van 86 euro voor niet werkende systeem bij WizzAir -08-09-2021-Burgas-Eindhoven

kolev op 12 september 2021 over Wizz Air in de categorie Vliegmaatschappij

Vanuit Burgas naar Eindhoven op 08-09-2021 .Helaas niet zonder gedoe .Online checkin werkte niet .We hebben van alles geprobeerd ,maar was er storing in het system. De fout lag bij WIZZAIR en we konden dit aantonen . We hebben paar photos gemakt van schermafbeeldingen tijdens onze verzoek in te checken als bewijs .Maar in Burgas moeten wij boete betalen twee maal 43 euro gesamt 86 euro. Als wij niet betalen mochten we niet aan bord. instapen .Voor dat hebben we ook bewijs. En nog een vertraging van bijna twee uur .Zieten we gesloten in het vliegtuig voor het vertrek in deze Covid tijden …..Dat is een manier van Wizzair om mensen op te lichten en geld verdinen en is niemmand strafbaar. Waar zijn de weten in Europa? ik wil mijn geld terug.

ik wil mijn 86 euro terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizz Air

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizz Air nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kolev