Klacht: boete te laat stopzetten ov

op 08 augustus 2016 over DUO-IBgroep in de categorie

Ik heb dit jaar mijn studiefinanciering stopgezet. Daarna kreeg ik het bericht dat ik mijn ov stop moest zetten, maar ik wist niet dat ik nog een abonnement had aangezien het ophalen van het product elke keer niet lukte. Daardoor had ik het bericht genegeerd, maar na een week na de deadline kwam ik erachter per toeval op duo.nl dat ik één keer een weekendabonnement had. Dus ik dezelfde dag nog die kaart gedeactiveerd (dus een week te laat). Nu moet ik een boete betalen van 97 euro. Dus ik heb gebeld naar duo, maar die vrouw zei dat het geen zin had om bezwaar in te dienen. Waarop ik zei dat ik niet wist dat ik een abonnement had. Dus zij zegt dat ze mijn berichten gaat nakijken, dus ik even wachten komt ze terug en zegt ze dat ze niks kan vinden, maar dat niet uitmaakt en dat ze geen heeft in een discussie en gewoon moet betalen. Dus ik zeg: als je niks gevonden hebt hoe moet ik dan weten dat ik iets moet betalen?! En dat hangt zij gelijk op.

Als ik die 97 euro niet meer hoef te betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DUO-IBgroep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DUO-IBgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mistermike