Klacht: Boete gehad als gevolg van fouten van Amex zelf

op 13 juni 2017 over American Express in de categorie Creditcards

Nadat mijn creditcard was gehackt en de vervangende kaart ook, zelfs al voordat hij in mijn brienvenbus zat, heeft Amex besloten weer een nieuwe kaart naar mijn kantooradres te sturen. Op zich ging het toen goed, Achteraf blijkt Amex vergeten te zijn mijn incassomachtiging te koppeken ann de nieuwe kaart. Afschtiften zijn naar kantoor gestuurd. Daar kom ik vrijwel nooit, werk in de buitendienst. Bovendien wordt mijn post daar geopend, hetgeen ik niet prettig vind. Ook raakt post vaak weg, Nu vond ik een afschrft van de creditcard met daarop een boete van 45 euro voor te late betaling. Ik heb daarop het kredietbedrag onmiddellijk overgemaakt en de klantenservice van Amex gebeld. Zij hebben het correspondentie adres veranderd naar mijn prive adres en de incassomachtiging gekoppeld aan de nieuwe kaart. Maar zij willen de boete niet kwijtschelden. Na dispuut bieden zij aan de helft van de boete kwijt te schelden. Ik ben het er niet mee eens, want de fout vn de late betaling ligt bij Amex en niet bij mij. Ik heb mijn machtiging nooit ingetrokken en mocht er van uitgaan dat deze aan de nieuwe kaart zou worden gekoppeld. Dat dit niet is gebeurd, valt mij niet aan te rekenen.

Kwijtschekding van de volledige boete.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

Reactie van de melder van de klacht Bluto

4 jaren geleden - American Express neemt geen klachten in behandeling. Op mijn bedrijf zijn 75.000 kaarthouders. Die gaan nu allemaal opzeggen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bluto