Klacht: Boete door te weinig parkeerplaatsen bij het elysium

op 01 mei 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Kom voor een heerlijk dagje relaxen wat we ook zeer zeker gedaan hebben . Er werd wel vermeld dat je de auto in de desbetreffende parkeer vakken neer moet zetten . Anders is er een kans op een bekeuring . Wat ik dan een nadeel van het elysium vond is dat ze niet met oplossing komen om je auto ergens anders te parkeren zodat je geen boete krijgt . Dan vind ik het nog eens laf van de politie om zo makkelijk een boete uit te schrijven voor eigen target gewin . Terwijl de politie weet dat er te weinig parkeer plek bij het elysium is . Ik ben van mening dat de politie daar allen boetes uit deelt om bezoekers van het elysium dwars te zitten. Deze agent zal wel goed slapen . Jammer van de onrust die hij bij de bezoekers van elysium moet brengen

Denk dat de politie niet zo moeilijk moet doen op drukke dagen van het elysium . Er zijn nou eenmaal te weing parkeerplaatsen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silvia77dp