Klacht: blouse bedorven na aankoop van uw product

op 14 juni 2016 over Cillit Bang in de categorie Schoonmaakproducten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht in de plaatselijke AH supermarkt een fles Cillit Bang. Deze was in de aanbieding en ik kende het product nog niet voldoende. Tijdens het lezen van het etiket hield ik de fles tegen me aan. Thuis gekomen bleek de bodem van de fles niet schoon te zijn, doordat de fles waarschijnlijk is gaan lekken. Dit heeft geleid tot een bleekplek op mijn nieuwe blouse, – amper 6 weken geleden gekocht – waardoor deze nu niet meer is te dragen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het aankoopbedrag van mijn blouse, t.w. 40 Euro, vergoed krijg, zodat ik eenzelfde exemplaar kan aanschaffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cillit Bang over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Annems62