Klacht: Blokker

op 08 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november verleden jaar met de FNV getelefoneerd over blokker. Maar het was bekend dat er zoveel ontslagen aankwamen. Waarom wacht de FNV er zolang mee om er ruchtbaarheid aan te geven.
Mijn dochter was toen al ontslagen. Ze heeft zoveel hart voor de zaak en nu stank voor dank. Op haar vrije dag stond ze al op het station om een dagje naar Zwolle te gaan met haar vriend, ze werd opgebeld of ze met spoed kon komen en ze ging. Van de week stond ze alleen met twee stagiaires die nergens van weten. Als klant is het ook ergerlijk als het personeel geen antwoord kan geven.

Gewenste Oplossing:

Het zou mooi zijn als het ontslag ongedaan zou worden.
Ze is altijd heel betrokken bij Blokker, ook al omdat ze uit het middenstand milieu komt , ze leeft mee en heeft hart voor de zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anniejacoba