Klacht: blijven produktenen fakturen opsturen

op 03 juli 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

na enige correspendentie met slimfruit dacht ik van deze firma af te zijn maar het begint gewoon van vooraf aan
slimfruit heeft telefonisch toegezegd dat het op gelsot zou zijn maar de fakturen en aanmaningen blijven binnenkomen

eindelijk eens van deze onrust en fraudeleuse zaak af te komen
onderstaand de mail die mijn vrouw heeft gestuurd naar slimfruit
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
Van: "dawn.stanmore"
Datum: 15-03-2017 23:13 (GMT+01:00)
Aan: debiteurenbeheer@creditpay.nl
Onderwerp: Fw: telephone gesprek 15.3.2017 om 16.00 uur.

Sorry maar ik had een fout gemaakt bij het spellen van u e mail adres.
Van: "dawn.stanmore"
Datum: 15-03-2017 16:54 (GMT+01:00)
Aan: debiteurenbeheer@credipay.nl
Onderwerp: telephone gesprek 15.3.2017 om 16.00 uur.

Dank u voor u telefoon advies.
Hopelijk kan u mij helpen om er vanaf te komen van deze nachtmerrie via Slimfruit.
Dawn Stanmore

Hopelijk heeft u hier mee genog informatie.

Hallo.
Ik ben wanhopig. Ik weet niet meer wat ik doen moet. Deze bedrijf Slimfruit is echt slecht bezig. Ik heb op een Facebook site van hun gekregen en er zijn veel mensen die het zelfde heeft meegemaakt. Het is gewoon oplichterij en niet netjes
Op 1 December 2016 heb ik een gratis proef pakket ontvangen van Slimfruit. Ik heb sex dagen de pillen geslikt en tot mijn verbazing al vanaf de eerste pill had ik hoofd pijn en buik pijn. Ik heb meteen een bericht aan hun gestuurd waarin stunt dat ik ze niet meer wilt ontvangen.
Ik dacht er niet meer aan en de pillen deed ik in de eerste hulp laar. Puur en alleen omdat ik gooi nooit niets weg. Maar slikken deed ik ze niet. Die doos heb ik net vandaag er uit gehaald. Er zitten nog drie volle zaakjes in dus zo kan je wel zien dat ze niet ingenomen heeft.
In eens kreeg ik een doos van hun. Ik heb ze niets eens open gemaakt maar meteen terug gestuurd.
Ik heb bericht naar bericht gestuurd en ook nog veele keer hoor je een antwoord apparaat of je wacht in de rij en dan in eens hangen ze op. Heel raar. Ik wordt er niet wijzer op.
Nu zit ik met de rekening hier onder.
Ik snap er niets van.
Hoe ze komen van een gratis pakket en een die ik terug gestuurd hebt tot een bedrag van 136.00 euros.
Ik heb niets meer ontvangen om deze bedragen te moeten betalen.
Ik wil graag bewijs van hun hebben dat ik schuldig bent aan deze bedrag. Ik heb ook deze vraab aan hun toe gestuurd.
De eerste PROEF PAKKET WAS GRATIS!!!! GRATIS GRATIS
Waarom moet ik betalen?????
De tweede pakket heb ik trug gestuurd. Kijk naar de bijlage! !!!!!!! Ik heb ook gezegt"
Stop er mee met deze sort brieven
Dit is niet waar!!!!!"

Dit is hun bericht naar mij. Groot gedrukt letters zijn van mij.

Kenmerk : 22909
Opdrachtgever : Slimfruit
Betreft : Factuur
Email : info@slimfruit.online
Telefoon : +31(0)858880774
Bereikbaar : Maandag - Vrijdag: 12:00 - 17.00 DIT IS NIET WAAR. VANDAAG ZEI DE BERICHTGEVER DAT HET TISSEN 9 EN 13.00 TER BERIJKEN IS.
Zutphen, 15-03-2017 Herinnering
Geachte heer/mevrouw,
Stichting Derdengelden Incasso Service incasseert voor Slimfruit de facturen. Volgens onze administratie is/zijn de
onderstaande factu(u)r(en) nog niet door u voldaan. De automatische incasso is door u geweigerd of het afschrijven
van uw bankrekening is niet gelukt.
FACTUURNUMMER FACTUURDATUM VERVALDATUM (RESTEREND) FACTUUR BEDRAG

*S60324-22909 21-12-2016 29-12-2016 € 68,00...
(((DEZE WAREN GRATIS! !!!.. WILT U OOK DE GRATIS PILLEN TERUG HEBBEN. DAT MAG WANT ZE ZIJN TOCH HEEL SLECHT VOOR MIJ. IK KREEG TOEN BUIK PIJN EN HOOFD PIJN!!!! MAAR IK HEB U TOEN AL OOK EEN BERICHT GESTUURD. .. ))))

*S63242-22909 21-1-2017 29-01-2017 € 68,00....DEZE HEB IK TERUG GESTUURD KIJK NAAR DE FOTO'S BOVEN AAN.

Te voldoen: € 68,00
Wij vragen wij u om, binnen 7 dagen na dagtekening van deze brief:
• Het vervallen bedrag van € 136,00
• Onder vermelding van: Dawn Stanmore|Slimfruit|22909 over te maken
• Naar rekeningnummer IBAN: NL90 ABNA 0527 867896 (BIC:ABNANL2A ) t.n.v. Stichting Derdengelden Incasso
Service
Bij vragen over deze factuur kunt u contact opnemen met onze opdrachtgever, bovenaan deze brief staan de
contactgegevens vermeld.
Betaalt u niet binnen de termijn van 7 dagen, dan brengen wij € 10,- administratiekosten in rekening.
Mocht deze herinnering uw betaling gekruist hebben dan gelieve dit schrijven als niet verzonden te beschouwen.
Stichting Derdengelden Incasso Service

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
Van: Stideris_Slimfruit
Datum: 15-03-2017 12:28 (GMT+01:00)
Aan: dawn.stanmore@gmail.com
Cc: debiteuren@stideris.nl
Onderwerp: [#KM-2643555] [#RL-376895]

Geachte heer/mevrouw,
In de bijlage vindt u een betalingsherinnering in verband met een nog openstaande factuur van Slimfruit voor Dawn Stanmore.
We verzoeken u vriendelijk bijgaande brief te lezen en tot betaling over te gaan.
Stichting Derdengelden Incassoservice

Dawn Stanmore.
HOPELIJK KAN U MIJ HELPEN.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel en dawn