Klacht: Blijven betalingsherinneringen sturen!

op 20 mei 2016 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg 15/5 betalingsherinnering, die was terecht, aangezien ik even in veronderstelling was dat ik van tevoren via iDEAL betaald had.
Via reply excuus aangeboden en meteen betaling via iDEAL voldaan!

Vandaag 20/5 weer herinnering ontvangen!? Bankafschrift nagekeken, bedrag en rek.nr. zijn allemaal correct!!

Wilde telefonisch contact opnemen, maar deze firma is, op 2 u per week na, telefonisch niet bereikbaar, dus weer een mail gestuurd, nu maar via het contactformulier!

Zij hebben kennelijk hun zaken niet op orde en de zeer slechte bereikbaarheid is voor mij een reden om hier nooit meer een bestelling te plaatsen!!!

Gewenste Oplossing:

Bericht dat mijn betaling is ontvangen!!! En verschoont te blijven van onterechte herinneringen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 20 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zeer gewaardeerde klant I. Hildebrand,

Hartelijk dank voor uw bericht!

Wij hebben onze administratie bijgewerkt en uw betaling is ontvangen.
Hartelijk dank voor uw betaling!
Mogelijk hebben Uw betaling en de briefpost betalingsherinnering elkaar gekruist.

Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.

Wij raden u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen via email of via het
online contactformulier.
http://www.onvax.com/nl/company/contact.htm

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien, dank voor het gebruik van onze diensten en u bent altijd welkom!

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

Reactie van de melder van de klacht I.h.

8 maanden geleden - Klacht snel opgepakt en ook tot tevredenheid afgehandeld na een telefoontje van Dennis!

Alle klachten die gemeld zijn door I.h.