Klacht: blijven bellen en mailen

op 26 februari 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

het blijven bellen soms wel 3x per dag en dat dagelijks is om op zijn zachtst te zeggen Stalking en dus strafbaar , ik heb ze all een paar keer gesommeerd ermee te stoppen omdat ze mijn privacy schenden door ook nog een nummer te gebruiken wat ik zelf nooit heb afgegeven omdat het prepaid is

als ze stoppen met bellen en mailen , ik weet van geen puzzel 4 you en ga ook verder niet in op hun steeds agressiever manier van optreden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door diedie