Klacht: blijf betallen geen huis geen huis

op 03 september 2015 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

i will per direct stopen want ik kom niet in aanmaken van huis van jullie ik ga niet voor niks blijven betalen
groetjes Saidu

nog niet

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 07 september 2015 om 10:26 geantwoord

Geachte heer Bangura,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod. Op deze inschrijving staat geen betaald abonnement geregistreerd. Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer of DDPS nummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken. Het betaalkenmerk vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Hopende op een spoedige reactie.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door saidu