Klacht: BKR notering

op 27 augustus 2018 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Ik had een lening genomen voor 10.000 euro, had altijd gewoon betaald en zelfs 7500 euro in 1 x gestort richting het einde. Echter daarna ging me maand termijn omlaag naar 35 euro en was er een restand van 300 euro. (ik dacht dat het afgesloten was) Hierom en mede omdat, de auto die ik met dat geld heb gekocht gestolen (valse papieren verkocht op marktplaats) bleek te zijn. Hierdoor was ik de auto kwijt en het geld, en ik was zelfs verdachte voor auto heling en een dag in de cell gezeten….
Dit heeft mij emotioneel en psychisch enorm aangeschaad, en wat ervoor zorgde dat ik de laatste paar termijnen van 35 euro pm niet heb betaald. IK heb hoist meerdere keren aangegeven dat.
10000 en 3x 35 euro niet betalen niet in verstand is om de BKR regitrstaie in stand te houden. Maar ze weigeren en zeggen dat de belang van de registratie belangrijker is.
Ik geef aan dat ik 70K per jaar verdien en hierdoor laat staan een huis kopen niet eens creditcard kan krijgen. En dat ik op mn 34 ste thuis moet wonen.

Ik heb alleen HOIST op mijn BKR staan vermeld met een A2 codering,
ik zou graag willen dat ze deze verwijderen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 10 september 2018 om 08:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door HalilB