Klacht: BJZ waar staat het voor?? Niet voor het opkomen van belangen van kinderen in ieder geval!

op 09 april 2013 over Bureau Jeugdzorg in de categorie klachtmelden

Mijn dochter van 9 staat nu bijna een jaar onder OTS en er is nog niks van terecht gekomen. BJZ verschuilt zich achter van alles en nog wat. Kijken NIET naar het belang van mijn kind en vader mag en kan alles doen…….

Ik vind het niet normaal zoals BJZ denkt met mensen maar vooral met kinderen om te kunnen gaan. Ze geven aan in het “belang” van mijn kind te handelen…….nou als je in het belang van mijn kind handelt laat je mijn kind tot rust komen, laat je mijn kind onderzoeken door een psycholoog welke de rechtbank ook al te kennen heeft gegeven. Nee je blijft als BJZ gewoon op de hand van een zwaar intimiderende vader en bent “bang” voor alle woorden en bedreigingen die hij uit………hoe gek moet je zijn in Nederland. Mijn kind verteld dat stiefmoeder aan haar zit onder het mom van “wassen”, mijn kind verteld dat ze met oma naar porno kijkt………….BJZ is hiervan op de hoogte maar doet er NIKS aan!!!!!!!

BJZ goed onder de loep nemen en per direct de omgangsregeling stoppen. Dit kan ik zelf niet doen aangezien ik een sanctie boven mijn hoofd heb hangen.

Alle sterretjes hieronder moeten eigenlijk zwaar onder 0 zijn.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid1971