Klacht: BJZ meld zich niet af en communiceert niet goed

op 26 mei 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had voor mijn zoon een afspraak gemaakt samen met BJZ Sandra Janssens bij de GZ-psycholoog Mw. Prins van mijn ex-man. Ik heb de afspraak bevestigd bij BJZ. Sandra Janssens heeft mij mondeling toegezegd aanwezig te zijn. Als was het maar kort maar ze zou er zijn. Zij is niet opkomen dagen en heeft mij niet netjes afgebeld. Ze heeft mij en mijn zoon laten staan. Zij moet de belangen voor mijn zoon behartigen, maar ze laat het helemaal afweten. Ik heb 3x gemaild en 3x gebeld. Ze communiceert niet terug. Ik had aan collega’s gevraagd of ze nog wel actief was omdat haar collega ook al langere tijd niet meer actief is. Ik merk dat het de dames heftig over het hoofd groeit en dat mijn zoon niet de hulp en steun krijgt die hij verdiend. Het is zwaar waardeloos!!!

Gewenste Oplossing:

Zeer ontevreden. Zeer slechte tot geen communicatie!!!

Als men netjes terug belt. fatsoenlijk zaken doorgeeft. Zich correct afmeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Heijenrath