Klacht: BJ Roosendaal

op 24 augustus 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Er is een UHP uitgesproken door rechtbank Breda. BJ zou dat wel erg graag willen. Ik vraag al jaren als alleenstaande moeder hulp en nu wordt het verplicht. Dochter heeft hulpvragen, volgens BJ. Dus specialistische opvang. Nu blijkt dat er niets is geregeld, financien niet rond, de plaatsing niet rond, kan zelfs 4 maanden duren en alles heeft een financieel plaatje. Het meisje al voor zomervakantie afscheid laten nemen van school, dus geen school, geen BSO omdat moeder gaat werken. Het meisje zelf op de hoogte gebracht dat ze elders heen moet zonder mama, dus al verdrietig en opstandig. En dan zeggen ze zelf al dat ze geen schoonheidsprijs verdienen. Hoe moeilijk is het?? Maandag beginnen de scholen weer. Er is geen school, geen BSO geregeld. Straks misschien de leerplichtambtenaar op ons dak, want immers het kind is leerplichtig en weer 1 van de rekening.

We zijn pas tevreden wanneer hier wat aan gedaan wordt en Bureau Jeugdzorg Roosendaal eens even flink op de vingers wordt getikt. Dat zou pas een schoonheidsprijs verdienen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marloutje