Klacht: Binnentreden Politie Eenheid Den Haag op 25 Juli 2017 bij mijn woning

op 27 juli 2017 over Politie in de categorie

De Politie Eenheid Den Haag en Leiden is binnen getreden in mijn woning op 25 juli 2017. We waren niet thuis op dat moment.
Toen we thuis kwamen konden we niet naar binnen komen. We moesten de sleutels ophalen bij de politie bureau Kooilaan te Leiden, volgens het briefje dat ze achterhielden .

Daar bij aankomst van de politiebureau was het dicht, rond toen zijn we bij de Langegracht gegaan , daar moesten we 1 uur wachten , om de sleutels in ontvangst te nemen. Dit vond ik erg lang ,. We waren pas om 05;00 uur klaar. .Al die tijd moesten we wachten , dit is echt niet normaal. Het leek alsof de sleutels van een andere stad opgehaald moesten worden , de agenten bij de Langegracht wisten er niks van volgens hun.

Wilde ook een klacht indienen door het feit dat de politie schade heeft aangebracht aan mijn spullen en deuren van het huis.

Daardoor is er een enorme schade opgelopen aan mijn kozijnen en slot bij de voordeur van mijn woning, is niet normaal de manier waarop er is gehandeld door de politie in mijn huis .
Het glas van de voordeur boven aan is kapot gegaan.

De deur van mijn slaapkamer is kapot geslagen, is niet te repareren Er moet een nieuwe deur komen. Dit is allemaal gekomen door het hardhandig optreden van de politie. De woningbouw wil de kosten niet betalen, gaven aan dat het door julie betaald moet worden, omdat julie de deuren hebben kapot geslagen

Mijn rails van de gordijnen zijn gedeeltelijk kapot , bij de woonkamer en ook bij de slaap kamer. De gordijnen werden op een hard handig manier geschoven. Wat is de rede hiervan ???????

Er werd onder mijn bed gezocht en alles is geschoven , ook de latebodem. daardoor is er een gedeelte los gegaan en kapot van de bodem, door hardhandigheid van de politie. .

De grijze bijzet tafeltje in de gang , daar is ook schade aan gebracht, het is helemaal gebogen door het schoppen aan de voordeur. Deze tafeltje stond in het hoekje bij de gang.

De lamp in de gang die hangt aan het plafond zit helemaal los , hier is schade aangebracht, toen ze binnen kwamen, door hardhandigheid van de politie.

De politie is ook op de zwarte lange bank bank gaan staan, van de huiskamer, daar waren voetafdrukken van hun veiligheidsschoenen. Ik kon duidelijk zien dat ze daar gingen staan en aan mijn lamp hebben gezeten. Wat is de rede hiervan en waar waren ze op zoek ????

Het verslag van binnentreden van de politie dat ze hebben achter gelaten in de brievenbus.
De omschrijving is niet duidelijk van het toepassen van geweld, het klopt niet helemaal .

Er staat geschreven dat de deur is open geboemd de voordeur, maar niet dat het glas kapot is gegaan van de deur aan de bovenkant en ook niet dat de kozijnen van de deur aan de rechter kant kapot zijn gemaakt. door geweld van de politie.

Ook een stukje muur is open gebroken aan de zijkant van de deur , door hardhandigheid van de politie bij binnentreden.
Dit staat ook niet vermeld in het verslag van binnen treden van de politie.

Er was niemand thuis, thuis toen ze kwamen , dus het stukje van aanhouding klopt ook niet van dhr A.
We waren beiden niet thuis, waarom is dit in het verslag geschreven , terwijl het niet zo was.
Als we thuis zouden zijn zouden we toch open doen? ,
Er werd niemand aangetroffen, dit staat niet in het verslag.

Als de politie hun werk beter gaan doen, en proffessioneel handelen.
Ook stoppen met mijn huis binnentreden en schade verrichten zonder reden..
Er is niks te vinden hier.

De schade die er zijn aangericht door hardhandigheid van de politie bij binnen treden gelijk repareren .

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door el_shaday