Klacht: Bindweefselmassage met rampzalige gevolgen

op 22 september 2017 over Blitz Wellness in de categorie Beauty & Wellness

Afgelopen 4 september heb ik een bindweefselmassage gehad bij Blitz Welness, aangegeven hoe gevoelig mijn huid is en dat ik een jaar geleden na een bindweefselmassage met collageen behandeling na afloop (ook bij Blitz) een enorme huidontsteking heb gehad. Prednison van de huisarts gekregen. Maar heb al diverse bindweefselmassages gehad o.a. in Amsterdam met alleen maar fantastisch resultaat. Dus de collageenbehandeling was niet goed voor mij (dachten wij). De desbetreffende schoonheidsspecialiste van afgelopen 4 september vond ik al niet echt luisteren naar mijn verhaal, zonder verder te vragen of mijn huid goed te bekijken ging ze aan de gang. het was een martelgang! Zo’n pijn had ik nog nooit gehad, ik werd er misselijk van. Aangegeven hoe erg het was, maar ze ging gewoon door, zo hoorde het! Daarna nog met een apparaat, dit was niet pijnlijk. De volgende ochtend werd ik echter wakker met een pijnlijk gezwollen en vurig rood gezicht, alle haarvaatjes waren gesprongen en ik had dikke rode bulten in mijn gezicht. Wederom was prednison nodig. Maandag contact gezocht met de salon, en hun reactie was verbijsterend! Geen excuses, geen medeleven, nee “ik moest voortaan maar in Amsterdam mijn bindweefselmassages nemen”. Daar ben ik dus nog het meest kwaad over. Ik vind de reactie schandelijk! Wat een arrogantie en klantonvriendelijk.

Excuses en minimaal de 85 euro retour die deze verschrikkelijke behandeling mij gekost heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Gemma maria