Klacht: Bijna alle modules omgezet in e-learning

op 13 juni 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Na aanvankelijk 2 maal uitstel van NCOI vanwege te weinig inschrijvingen in maart 2015 met de opleiding MHBO-event en hotelmanagement. Hierbij heb ik bewust gekozen voor klassikale begeleiding. Na de eerste module kreeg de mededeling dat de volgende module wegens te weinig belangstelling via e-learning zou worden aangeboden. Na deze module is er gebeld door een medewerkster van de NCOI om te vragen hoe e-learning is verlopen. Ik heb haar gemeld dat dit niet goed is bevallen en dat ik resterende modules klassikaal wil volgen zoals afgesproken. Zij kon hier echter geen toezegging overdoen maar er zou wel een bedrag worden teruggestort. Toen ook de volgende module via e-learning werd gegeven heb ik geïnformeerd welke compensatie er eigenlijk gegeven werd. Nu bleek dat dit slechts om het terugstorten van de verplichte lunchkosten ging aldus een medewerkster, en heb direct aan haar mijn bezwaar geuit en dat ik klassikale begeleiding wil zoals overeengekomen. Zij melde dat er contact met mij zou worden opgenomen hierover. De enige reactie de ik tot nu toe heb gehad is dat ook module 4 niet klassikaal wordt aangeboden.

Ik verwacht van de NCOI dat alsnog de klassikale lessen zoals overeengekomen aangeboden worden dan wel restitutie van de modules die niet volgens afspraak zijn aangeboden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 28 juni 2016 om 09:06 geantwoord

NCOI heeft naar aanleiding van de klacht telefonisch contact opgenomen om de klacht persoonlijk te bespreken. Omdat we de student niet hebben bereikt is aanvullend een reactie per e-mail verzonden. Wij hebben hier op dit moment nog geen reactie van de student ontvangen. Bij vragen of opmerkingen over de klacht zijn wij telefonisch en per e-mail bereikbaar voor de student.

NCOI Opleidingen

Heeft op 28 juni 2016 om 11:33 geantwoord

Ondanks verzoek schriftelijk te reageren heeft ncoi toch gebeld. Uiteindelijk mail ontvangen waarin ncoi zich vasthoudt aan hun vrijheid om studies op een andere manier aan te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door zandvoort11