Klacht: Bezorging op verkeerde adres na adreswijziging

op 18 mei 2016 over Het Financieele Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn verhuizing had ik mijn adres gewijzigd, en deze wijziging was doorgevoerd. Na welgeteld 1 dag de krant op het juiste adres bezorgd te hebben, heeft FD voor onverklaarbare redenen het adres teruggewijzigd naar het oude adres, wat resulteerde in 1) overlast voor de nieuwe bewoners 2) het feit dat ik geen krant had en wel betaalde. Op zich nog niet een ramp, maar daarna werd ik schaamteloos behandeld door de klantenservice die niet alleen onbeschoft tegen mij sprak, maar mij wist te melden dat zij het ook niet wisten en dat ik er vast zelf iets mee te maken had, maar mij ook geen oplossing boden buiten een zeer ongemeende excuses nadat ik om excuses moest vragen.

Gewenste Oplossing:

Een klantenservice die aardig tegen je praat als je een probleem hebt en de klant niet beschuldigt of onbeschoft spreekt, probeert te zoeken naar een oplossing en op zijn excuses aanbiedt als iets door FD misloopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Financieele Dagblad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AJvanderLaan