Klacht: bezorging

op 27 mei 2020 over Hallmark in de categorie Drukwerk

voor de verjaardag van mijn dochter heeft een lieve collega van mij een kaart en een ballon besteld bij hallmark. dat deed zij een week voor de daadwerkelijke datum dat mijn dochter jarig is. Dan zou je denken ik ben Ruim op tijd ook in deze corona tijd. Niets is minder waar. er kwam op de datum zelf niets binnen. Mijn collega heeft in de middag contact opgenomen met hallmark zelf en kreeg daar te horen NEE hoor mevrouw u Pakket wordt gegarandeerd vandaag nog bezorgt maar helaas wel in de avond. Maar ook in de avond niets geleverd. dus heeft mijn collega de volgende dag weer naar Hallmark gebeld. nu kreeg ze excusses maar het is druk ( daarom bestelde ze een week van te voren).Maar uw pakket wordt vandaag nog bezorgt.maar weer in de avond. S avonds belt mijn collega mijn op om te zeggen dat ze nu een TT code heeft. en dat het pakket tussen 21.20 en 21.50 geleverd gaat worden. nu vind ik dit niet echt een gangbare tijd voor de levering van een cadeau voor een KINDER verjaardag maar goed ik blijf wel wachten. om 22.00 uur was er nog geen levering geweest.om 22.45 gaat ineens de bel en ja hoor daar staat ineens de doos van Hallmark. Ik vind het echt onacceptabel dat je iets een week van te voren besteld zodat je zeker weet dat het op tijd komt, vervolgens zo ongeveer in de NACHT geleverd word

ik zou tevreden zijn als mijn collega het betaalde geld terug zou krijgen. dit omdat het punt 1 2 dagen na de verjaardag van mijn dochter geleverd word en het te 2e onacceptabel is dat er een levering voor een kind plaatsvind om 22.45

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hallmark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hallmark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy van Opdorp