Klacht: Bezorger bel niet aan

kaaarlijnnn op 20 september 2021 over AMP in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger belt niet aan terwijl ik aan het wachten ben op mijn telefoon. Klantenservice onbereikbaar. Meerdere belpogingen gedaan en minuten aan de lijn gehangen. Ik stuur ook een berichtje en krijg als reactie terug: Wanneer de deur niet wordt geopend gaat mijn collega inderdaad verder met zijn route. Hij heeft er geen belang bij om voor uw deur te gaan staan zonder te bellen of te kloppen. Wellicht heeft hij deze per abuis niet goed ingedrukt of is er een andere reden geweest dat deze niet is gehoord.
Dit is toch geen excuus? De verkoop van mijn oude toestel kan ik nu ook annuleren.
Erg slechte service.

Gewenste Oplossing:

Dat de telefoon VANDAAG nog bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AMP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AMP in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kaaarlijnnn