Klacht: Bezorgen folder

op 24 juli 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gedurende enkele weken folder Linders niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Folder correct bezogen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met deze klant en hebben we aangegeven wat de stappen zullen zijn die we gaan ondernemen.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door joep43