Klacht: Bevoorrading

op 05 juli 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig zijn gewenste artikelen niet bijgevuld in het schap.,zodat Ik
gedwongen Ben naar Albert Heyn in Roermond te rij den. Ergernis.

Gewenste Oplossing:

Als Ik de aangeboden artikelen ook echt kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Jan Linders

1 jaar geleden - Beste Van Miert, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat u regelmatig mispakt in onze supermarkt. We willen deze klacht graag met u oplossen. Kunt u een mail sturen naar klantenservice@janlinders.nl en aangeven in welke Jan Linders supermarkt u boodschappen doet? Zou u daarnaast aan kunnen geven op welke artikelen of afdelingen u regelmatig mispakt? We zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jan Linders Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 22 augustus 2016 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Van miert