Klacht: Beukenhaag met ziekte

op 27 juli 2017 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

In maart 2017 beukentakken besteld. Bij levering zat er een soort witte waas/schimmel op de takken. Dit direct gemeld bij het bedrijf. Zij gaven aan dat het geen schimmel was en dat ik het gewoon kon planten en dat ik zes maanden garantie kreeg. Drie maanden na planting begonnen takken af te sterven. Dit gemeld bij het bedrijf. Als oplossing geven ze aan dat ze dezelfde takken kosteloos pas in oktober november kunnen leveren, zodat ik de rest van het jaar met een kale haag zit. Of enkel 20% korting op nieuw plantgoed. Ik heb ze gevraagd of ze mee wil denken aan een oplossing voor nu zodat ik niet de rest van het jaar met een kale haag zit. Ik heb ze gevraagd of ik nu nieuw plantgoed kon bestellen waarbij het eerder betaalde bedrag in aftrek zou worden gebracht. Helaas willen ze daar niet aan mee meewerken of over meedenken. Nu moet ik dus wachten op de levering in oktober en zit ik de rest van het jaar met een kale haag. Kortom voor mij nooit meer tuincentrum.nl!!!

Als nu alsnog een beukenhaag met kluit wordt geleverd waarbij het eerder betaalde bedrag in aftrek wordt gebracht, zodat ik niet de rest van het jaar met een kale haag zit.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tuincentrum.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tsang