Klacht: Betalingsregeling wordt stopgezet

op 23 mei 2016 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

We hadden een betalingsregeling voor de premie getroffen, omdat het een maand niet goed uitkwam vanwege een tegenslag. De betalingsregeling wordt maandelijks keurig betaald, alleen heeft de bank een foutje gemaakt door de normale premie terug te storten. We hebben direct de premie handmatig betaald ipv via incasso, maar nu wordt de betalingsregeling ontbonden, omdat de normale premie niet via incasso gegaan is, en de betalingsregeling gewoon via incasso betaald is en de premie handmatig betaald is. We lopen dus nergens in achter en omdat de normale premie niet via incasso betaald is, ontbinden ze de boel. We kunnen het hele bedrag wat nog open staat en in de betalingsregeling zit én de normale premie echt niet ineens betalen. Wel de maandelijkse premie en betalingsregeling

Als de betalingsregeling gewoon door blijft lopen. En heg zou mooi zijn dat het regeltje eruit gaat dat je de normale premie alleen via incasso kunt betalen en de betalingsregeling ontbonden wordt, ook als je handmatig betaald ipv via incasso.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanniex