Klacht: betalingsregeling

op 01 augustus 2017 over Visa in de categorie Creditcards

Vorig jaar is mijn card geblokkeerd doordat mijn limiet te hoog was. {zelf gegeven door hen !!!] ik betaalde altijd keurig mijn aflossing. Ik was heel boos dus niet betaald en het is een incasso procedure geworden. Ik betaal 160 euro per maand. Het incassobureau wil dat ik 300 betaal. Dit is echt veel te veel en kan ik als alleenstaande moeder echt niet betalen. Incassobureau Wisseborn houdt vast aan dit bedrag en terwijl ik nog via email in onderhandeling was moet ik Vandaag 5500 euro betalen. Ja dat heb ik dus niet en er komt nu een gerechtelijke procedure met nog meer kosten. Ik wil heel graag betalen, maar wel een redelijk bedrag per maand. Ben echt ten einde raad. ben geen wanbetaler en werk keihard om rond te komen

wanneer de betalingsregeling weer voortgezet kan worden met een redelijk bedrag per maand en geen gerechtelijk procedure wordt opgestart

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Visa

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Visa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerrie03