Klacht: betalingsherinneringen voor nooit gekregen nota’s voor nooit bestelde of geleverde diensten

op 02 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 5 juli heb ik een proefpakketje besteld en betaald.
30 sept krijg ik per mail een betalingsherinnering voor een nota die ik nooit gekregen heb, ik had ook niets besteld.
2 oktober een mail van de Nederlandse incassocentrale 108,83.

Gewenste Oplossing:

niets betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saraudo