Klacht: Betalingen

op 15 september 2017 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks opzegging wordt maandelijks € 10.00 van de rekening afgeschreven. Stopgezet december 2016.
De bank heeft vandaag de incasso blokkeert.
Maar er al meer dan een half jaar na opzeggen geld afgeschreven.
Gestopt met incasso in juli 2017 daar saldo van de opgezegde bankrekening op 0 stond.

Gewenste Oplossing:

Bedrijf mededeelt dat de incasso is stop gezet en de betaalde bedragen terug gestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 september 2017 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jerins,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement voor u hebben beëindigd en uw inschrijving hebben verwijderd. Wij hebben van u geen eerdere opzegging mogen ontvangen dan de klacht die u heeft opgemaakt via Klacht.nl.
Dit hebben wij u op 17 september 2017 via de site bevestigd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 september 2017 om 20:18 geantwoord

In de tijd eind december en heden heb ik ook geen e-mail aanbiedingen van huurwoningbemiddeling ontvangen. Dus ook niet meer ingeschreven.

Alle klachten die gemeld zijn door VBJ