Klacht: Betalingen

op 14 juli 2016 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Ik betaal elke maand de premie van mijn man en mij .ook betaal ik netjes de betalings regeling voor de zorgkosten.naar diverse telefoon gesprekken met het zilveren kruis hoe het kan dat het nu weer naar het incassoburo is hebben ze geen antwoord en wensen niet meer met mij induscussie te gaan en wordt de haak erop gegooid. Ik heb al mijn betaal bewijzen. Ik zit met mijn man in de schuldsanering en krijg zo alleen maar weer problemen. Als ik zelf betaald heeft schrijven zij het nog eens af. Dat boek ik dan terug omdat ik anders met mijn andere rekeningen in de problemen komt. Maar dat schijnen ze niet goed kunnen ver werken in hun administratie.het verhaal wat je dan krijg is we boeken het af op openstaande kosten maar dat kan niet wand die zijn er niet. Of ze hebben nog een goeien met de zorgkosten maar daar gaat ook niets vanaf dus waar zijn mijn betalingen.

Als het goed uit gezocht word waar mijn betalingen gebleven zijn.
En de incasso ingetrokken word bij flanderijn van eck.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Volvo44