Klacht: betaling niet aangekomen

op 01 juli 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

ik heb vorige keer eens 45.00 euro aanbetaald en nu zeggen ze dat ze niet hebben onvangen terwijl die al verstuurt was en nu heb ik de incasso buraeu op mijn dak ze eisen van mij dat ik die voldige abonnement voldig moet betalen terwijl ik al eens een opezegging gedaan hebt toen ik die opzegging wouw doen een paar dagen op voorhand dat in voor 3 maanden verviel kon ik via hun website opzeggen dus dat ik gedaan maar ik kon op dat moment niet meer op hun site dus met andere woorden ik kon hun niet bereiken nog via telefoon dat ze me mee gegeven hebben uiteindelijk is het dan gelukt om optezeggen dat was pas juist na 3 maanden en dan moest ik nu een volledige jaar voor betalen ik heb die niet betaald en toen zijn we eens over gekomen om die 45.00 euro betalen ging ik mee akkoord ondertussen wel betaalt geweest en nu weten ze van niks zogezegt dat ik niet hebt betaalt hebt en nu die incassoburaeu op mijn dak onder bedreiging dat ik heel wat verwachten staat als hun boekhouder eens nakijkt en hun website niet zomaar weg doen dan pas na 3 maanden terug opzet dat eens eerlijk zijn en dat ze de mensen niet meer moet bedriegen en beliegen

als die 45.00 euro eens boven waar het zit

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door guy snijders