Klacht: Betaling gedaan

op 21 september 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 22 september 2017 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Saadia,

In uw bericht geeft u aan dat u een betaling heeft gedaan om te kunnen chatten met medium Amanda.

De chatfunctie is sinds kort vervallen omdat medium Amanda zich meer wil richten op de persoonlijke voorspellingen die zij doet.

Onze excuses dat u het bericht heeft ontvangen dat u nog voor de chatoptie kon kiezen. Wij gaan dit probleem direct oplossen en storten het bedrag dat u heeft overgemaakt binnen 10 werkdagen terug op uw rekening.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Support Team Mediemand Amanda

Alle klachten die gemeld zijn door Soku