Klacht: Betaling doen zonder dat ik een baan heb en inkomen

op 04 juli 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik ben nu al een tijdje aan het onderhandelen met LAVG en doordat ik elke keer niet het geld had om te betalen kon ik mijn afspraken niet nakomen. Dit is natuurlijk geheel mijn fout, maar na het uitleggen van mijn huidige situatie kreeg ik geen begrip. Ik snap dat het tegenwoordig allemaal om het geld gaat, maar om een werkloze alleenstaande moeder met torenhoge schulden een bedrag binnen 2 dagen te laten betalen zonder overleg voor een goede oplossing voor beide partijen vind ik te ver gaan. Ik zit elke dag met mijn handen in het haar, tranen in mijn ogen en angstgevoelens dat ze mij het huis komen leeghalen.. Elke keer als de deurbel gaat houd ik mijn hart vast en mijn zoontje merkt alles aan me.

Ik ben nu al 3 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis voor paniekaanvallen ( dit kan ik bewijzen ) en dit allemaal door de deurwaarders die mij pushen het zo snel mogelijk te betalen. Ik trek het niet langer zo en als dit nog langer doorgaat spring ik van het dichtsbijzijnde gebouw af om hier van af te zijn.

Ik heb me van de week aangemeld bij de schuldhulpverlening in mijn dorp ( gemeente Berkelland ) . Ik kan het niet alleen! Het akkoord kan nog een maand duren dus hierna kan het pas ook worden opgelost allemaal. Ik wil een betaling doen van 50 euro ( aangezien ik nog maar 100 erop heb staan en de hele maand nog boodschappen moet doen ) en dat eind van de maand Juli de schuldhulpverlening contact opneemt met LAVG om verdere afspraken te maken. Hun kunnen me helpen en het bied mij een stukje meer rust. Ik kan dit niet langer aan zo. Ik ga eraan onderdoor samen met mijn zoontje die dit niet verdiend van 3,5.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iriscurtain92