Klacht: Betaling

op 13 september 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Hierbij heb ik klacht over bemiddeling, onterecht moet gaan betalen.
M.V.G
S.Shamsfallah
1258380 klant nummer.

Heelmaal niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 13 september 2016 om 10:45 geantwoord

Geachte heer Shams,
Op 29 januari 2016 heeft u zich via onze site aangemeld voor de gratis nieuwsbrief met woningaanbod. Om meer informatie over de woningen te kunnen zien en/of om te kunnen reageren op het woningaanbod heeft u op 9 februari 2016 een betaald abonnement afgesloten. Dit abonnement is nu door ons op 13 september 2016 stopgezet. U heeft aantoonbaar gebruik gemaakt van de functies van uw abonnement.

Op 11 juli 2016 heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen waarop wij van u geen enkele reactie hebben ontvangen daarom is uw dossier op 5 augustus 2016 overgedragen aan het incassobureau. Wij verzoeken u vriendelijk met hen contact op te nemen.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door siavash