Klacht: betaling

op 24 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben telefonisch benaderd door een van uw medewerkers om mee te doen aan deze aanbieding. Heb niets toezegd, maar medewerker bleef door-praten. Uiteindelijk zei hij dat mocht ik geen interesse hierin hebben dan kon ik dit telefonisch doorgeven. Maar uw medewerker gaf geen tel.nr. door (en sprak toen ook heel onduidelijk). Inmiddels is het bedrag van € 49,00 van mijn rekening af gehaald maar heb dit weer teruggeboekt naar uw rekening.

Gewenste Oplossing:

Ik zou mij graag van verdere deelname uitsluiten en verzoek u vriendelijk mij van uw lijst te verwijderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door helenclark