Klacht: Betalen voor handbagage

op 08 augustus 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben een reis bij srprs.me geboekt. Wij mochten hierbij kleine handbagage meenemen. Aangekomen op de luchthaven moesten mijn nicht en ik beide 40 euro bij betalen voor onze koffer terwijl mijn kleine koffer wel in de pasvorm voor kleine handbagage paste. Ik had een kleine koffer waar wel wieltjes onder zaten. Maar ik vind dat als de koffer in de pasvorm past dit geen probleem hoeft te zijn. Verder werd ons verteld dat we ook op de terug weg moesten betalen voor de koffers maar als we het online zouden doen dan zou het 20 euro p.p. zijn. Dit was uiteindelijk niet mogelijk omdat je dan een hele nieuwe boardingpass moesten kopen. Dus bij de terug weg verwachtte wij dat we weer allebei 40 euro moesten betalen. Mijn nicht mocht deze keer wel doorlopen en ik moest alsnog 40 euro betalen terwijl we beide een hele kleine koffer op wieltjes hadden. Mijn koffer paste wel in de pasvorm en die van mijn nicht niet. Ik wil dat deze klacht serieus genomen wordt. Ik wacht uw reactie af.

Als de kosten vergoed worden ben ik tevreden. (80 euro)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukje67