Klacht: Betalen voor een opzegt lidmaatschap EN lange wachttijden aan de telefoon…

op 26 februari 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Op één of andere manier ben ik lid geworden van FNV Bondgenoten, geen idee hoe, maar dat terzijde. Ik was nooit geïnteresseerd in de blaadjes etc. van de FNV, dus besloot mijn lidmaatschap op te zeggen. Ik had netjes een brief gestuurd en een brief terug ontvangen dat ik uitgeschreven was. Twee maanden later kreeg ik een acceptgiro in de bus, dat ik €11,85 moest overmaken. Hoe is dit mogelijk?! Ik ben uitgeschreven en krijg een acceptgiro. Vervolgens heb ik gebeld naar FNV Bondgenoten, althans, geprobeerd te bellen. Ik heb eerst een kwartier in de wacht gestaan voor ik iemand aan de lijn kreeg, welke ik ongeveer een minuut aan de lijn had, en werd vervolgens doorverbonden naar iemand anders, waarna ik weer een kwartier in de wacht moest staan. Hier besloot ik na dat kwartier om op te gooien, omdat ik nog steeds geen respons kreeg en constant naar een irriterend geluid moest luisteren. Tijdens dit korte gesprek werd gezegd dat ik net te laat had afgemeld, dus dat de lidmaatschap automatisch toch met een half jaar verlengd wordt. De kans is groot, oftewel dat is zeker, dat ik voor dat half uur in de wacht staan een hoge rekening van mijn provider kan verwachten. SCHANDALIG dat ze zo met mensen omgaan en zo’n slechte service hebben!!!

De rekeningen die ik binnen krijg niet betalen (die heb ik ondertussen wel betaald met het bellen naar het service nummer) en de wachttijden aan de telefoon korter maken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Geachte heer Ponsteen, Hartelijk dank voor uw melding. De FNV is vanaf januari 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jelte, FNV Webcare

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:17 geantwoord

Geachte heer Ponsteen,

Hartelijk dank voor uw melding.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MrYellow