Klacht: betalen

op 14 mei 2016 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

13 mei 2016, gezellig met zijn vieren naar de Toppers, eenmaal binnen in de Arena……OMG……hadden contant geld bij ons, verdeeld onder elkaar….wel zo verstandig, geen pinpas meenemen uit voorzorg, ivm eventueel verlies of diefstal, kun je niet meer kwijt zijn dan dat je bij je hebt. HEEL VERSTANDIG………….MAAR wij konden NIETS met ons contantgeld?????? terwijl dat wel een WETTIG BETAALMIDDEL is. “het systeem lag er uit om een kaart te kopen”””????????????????? KAN gebeuren……maar een oplossing kwam er niet…….Neem aan dat u begrijpt dat wanneer je denkt een gezellige avond uit te zijn, ook wel een drankje en een hapje wil doen….wij hadden NIETS, uit eindelijk hebben wij het concert vroegtijdig verlaten…….Dus maar even in het kort………het heeft onze avond bij de toppers volkomen verpest……vindt dat in zo’n organisatie je dit moet oplossen…..toen wij met die klacht naar iemand toe gingen, werd er gewoon gezegd : “jammer dan, kan er niets aan doen”???? OMG……Als er nu in de voorwaarden had gestaan dat je alleen met pinpas kunt betalen, zou het onze fout zijn, maar nogmaals, contant is wettig betaalmiddel en mag niet geweigerd worden en er werd geen enkele moeite gedaan voor een oplossing. Ik zeg nu: “bedankt Amsterdam Arena, om onze avond van de Toppers op deze manier te verpesten”!!!! Je mag zelf geen eten en drinken meenemen, water op toilet drink je ook niet zo maar, zijn mensen die medicijnen moeten innemen, suikerziekte hebben enz. enz. kan nog wel meer noemen. Die zitten dan vast??? Dan is er geen keuze en moet je tot verdriet de Arena verlaten……Dit kan toch niet waar zijn, dachten wij gisteravond ook en nu nog steeds……Heel erg teleurgesteld dat onze avond hierdoor verpest is, betaal je zoveel voor de tickets, heb je zo lang uit gekeken naar deze avond………..ik vindt schandalig dat er geen oplossing kwam……En dat zal er ook wel niet komen, onze avond is verpest…..en als antwoord krijg je allen maar, sorry, ligt aan het systeem, sorry hoor, maar hebben bijna 300 euro betaald voor tickets, verwacht ik, wij, op zijn minst “service”????

Op zijn minst een reactie terug en ook wel iets om deze grote teleurstelling een beetje te verzachten. Maar blijft het feit dat onze avond wel verpest is. Spaar je er voor om naar de Toppers te kunnen, "krijg je DIT"........pffffff

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henny1974