Klacht: Betaalkaart Amsterdam arena

op 14 mei 2016 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw

Gisteren naar de toppers geweest.
Was een top avond.
Op 1 ding na. Wij waren In de veronderstelling dat we cash konden betalen. Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Waardoor wij een arena betaalkaart van 20 euro kochten.
Na 1 ronde drankjes halen bleek heel het systeem bij arena erop vast te lopen waardoor wij hebben moeten lenen. Dit kan niet de bedoeling zijn geweest.nu zitten we dus met een betaalkaart waarop nog 10 euro staat. Als de arena alles zo goed regelt waarom dit dan niet!!!!

Mvg ilse van esch

Gewenste Oplossing:

Als wij de 10 euro die erop staat gewoon terug gestort krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevesch