Klacht: Betaald voor direct aflevering niet nagekomen

Indotribe op 17 september 2021 over Go Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb €7,97 betaald voor een levering op dezelfde dag . Nu op het laatste moment , terwijl het onderweg is , word het ineens verschoven naar morgen of overmorgen. Gaan jullie verschil in het bedrag van levering terug boeken op mijn rekening ? Ik betaal nu een aantal euro teveel begrijpt u . Anders had ik €3,95 betaald en dan maakt het niet uit . Nu betaal ik gewoon teveel !

Gewenste Oplossing:

Verschil van het bedrag terug geven .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Go Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Go Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Indotribe